Friday, April 27, 2012

Մենք պահանջում ենք ճանաչում,բայց ոմանք այն անարգում են:

Լրացավ  Հայոց  Ցեղասպանության 97-րդ տարելիցը:Սա 20-րդ դարի մարդկության հանդեպ կարատված ամենածանր հանցագորությունն է,և պետք է աշխարհը ճանաչի պատմական արդարությունը: ԲԱՅՑ...........

Այն ինչին ես ականատես եղա ապրիլի 24-ին ծիծեռնակաբերդ գնալիս,ուղակի խայտառակություն էր:
Առաջինը վիրավորական էր այն,որ տեսնում ես ծիծաղող <<ՊՈՊ ԿՈՌՆ>> ուտող և բարձր հրհռացող դեմքեր,որոնք ուղակի գնում են <<ԵՂԵՌՆ>>,կամ չիմնանալով դա ինչ է,կամ էլ  դատելով նրանց դեմքի արտահայտությունից  ուղակի հասկանում ես,որ տեսնում ես, ոչ թե ցեղասպանություն ապրած ժողովրդի սերնդի,այլ  խրախճանքի գնացող մի խելագար ամբոխի:

Ծանր է Հայ մարդու,առավելևս ջարդերի ժամանակ հարազատներ կորցրած մարդու համար նման անհարգաից վերաբերմունքը:
Աբսուրդը կայանում էր նրանում,որ նյութապաշտը այնքան է լկտիացել,որ ապրիլի 24 ին իր գրապնը լցնելու համար հանդգնել է <<ՍՐՏԻԿ- ԹՌՉՈՂ ՓՈՒՉԻԿՆԵՐ >>վաճառել,կամ էլ  ծիծեռնակաբերդի տարածքը վերածել տոնավաճառի:

Եվ ինչ պետքա մտածի մեր մասին աշխարհը տեսնելով նման անհարգալից վերաբերմունքը սեփական ազգի ողբերգության նկատմամաբ:

Հաջորդ աբսուրդը այն էր,որ ամբողջ ծիխեռնակաբերդի տարածքը վերածվել էր պոլիէթիլնեյաին աղբակույտի,ետևում կանգնած 2  ոմն <<օրիորդներ>> խոսում են այն մասին, թե -ԱԽՉԻ ԷՐԷԿ դԺՎԱՐ աՊՐՈՒՍՏ(կոչվածը) նայցեիր իմ  բլուսկից էր հագել ուղակի սպիտակ գույնը լսո-և այս ամենը հավերժական կրակի մոտ մտնելուց առաջ:
Հաջորդ աբսուրդը այն էր որ որ,որոշ <<ԿԱՐԳԻՆ ՏՂԵՐՔ>>քաղաք դուրս գալու պատրվակ էին գտել և իրանց  ոհմակով որոշում էին թե ուր  գնան <<ԿԱՅՖԱՎԱՏ>> լինելու:
Հաջորդ աբսուրդը այն էր,որ 2 շնչավոր առարկա միմյանց հետ բամբասում էին այն մասին ,թե ինչպես կպցնեն էն դիմացի կանգնած արևածաղիկ որոճացող 2 տղաներին:
 Նայելով կողքերտ տեսնում էիր ինչ որ <<գլամուռ> հռհռացող դեմքերի,որ չէիր կարողանում հսկանալ դու <<ԿԱՌՆԱՎԱԼ>>ես եկել,թե ծիծեռնակաբերդ:
Երբեբն հիշում եմ ՄԵԾՆ ՆԺԴԵՀԻ հանճարեղ տողերը՝

<<ՀԱՅ ՀԵՐՈՍԻՆ ՀԵՐՈՍ ՉԻ ՀԱՍՆԻ,ՀԱՅ ՏԱԿԱՆՔԻՆ ՏԱԿԱԿՔՆ ՉԻ ՀԱՍՆԻ>>


Հ.Գ.  Ուղակի մի բան կասեմ.................Ամոթա հայեր,դուք խայտառակում եք ինքներտ ձեզ,և այսքանից հետո ուզում եք ,որ աշխարհը ճանաչի  ցեղասպանությունը՝տենսելով ձեր անհարգալից վերաբերմունքը սեփական ազգի նկամամբ:

emperor86


No comments:

Post a Comment