Saturday, May 12, 2012

Պատասխան տխրահռչակ Կարեն Հակոբյանին


Այսօր youtube -ում աչքովս ընկավ մի տեսանութ, որտեղ քննարկվում էր  DIY բառի պայթոյւնի պատճառները:Հարզացրույց տվողներն էին  ոմն ՝կարեն հակոբյան  և ոմն՝ լալա ասլիկյան անունեւրով  անձնավորությունները:
Ինչ որ ես լսեցի ուղակի ապշեցրեց ինձ,և մոտս հարց առաջցավ<<ԱՅ ՄԱՐԴ ՈՎ ԵՆ ՍՐԱՆՔ և ՈՒՄ ՀԱՄԱՐ ԵՆ ԱՇԽԱՏՈՒՄ>>


Սկսենք անալիզի ենթարկել այս երկուսի կողմից հնչեցված խոսքերը՝

Առաջին հերթին ուրեմն դուք ՝Կ Հակոբյան սկսում եք անհիմն ենթադրությններ անել,որ իբր թե Հայաստանում կա ազգայանական շարժում որը,այսպես ասած ԼԱՎ ՄԵՋՔ ՈՒՆԻ,որը կարողանում է նման ձևով ՄԱՅԻՍ 9-ը տոնել:Առաջին հերթին առանց որևե փաստերի ենթադրություններ չեն անում,նման ձևով կարող է նաև ձեզ մեղադրեն <<ՊԱՏՎԵՐ>>կատարելու մեջ,իսկ ինչ վերբերվում է մայսի 9-ը նշելուն ինձ միայն ծիծաղացրեց ձեր այդ վարկածը: Եվ կարող եք ինձ բացատրել այսքան տարի նշեցինք Շուշիի ազատագրման օրը,և ինչու հենց այս տարի որոշեցին պայթացնել ձեր բառը,իսկ միգուցե ավելի լուրջ պատճառներ կային:Ենթադրությններ չեմ ուզւոմ անել թողնում ձեր դատողությանը:Իսկ եթե հայրնասերներիը ձեզ համար մոլի ազգյանակննր են ապա ով եք դուք:

Հաջորը՝լալա ասլիկայնը չգիտես որտեղից ենթադրում է ,որ այդ պայթունը կապաված է եղել Շուշիի ազատգրման հետ,և իբր թե հենց պայթեցնողները դա կապել են Շուշիի ազատագրման հետ:Ոնց երևում է մեր հյուրեը շատ լավ  ենթադրույթններ անող գիտակներ են:ՈՒ այսքնից  հետո հնչումա նման մի արտահայտություն <<Ֆաշիզմը եկելա մեր դուռը>>:Այսինքն ըստ մեր <<գիատկների>>եթե մեկը մի բանա պայթացնում,ուրմեն դա կարելի է վերագրել,որպես ֆաշիզմ:Հետաքրքիր մտքի թռիչք ունեք:Դե եթե ըստ ձեզ դատենք եկեք մարտաֆիլմերն էլ անվանենք ֆաշիզմ:Իսկ WOLSFAGEN մակնիշի ավտոմեքենա քշողներին արգելենք իրանց մեքենան վարել ԵՐևանի փողցներում,չե դա  էլ ե ֆաշսիտների մտահաղացումը:Դուք նաև հանդգնում եք օգտագործել ազգայանամոլություն արտահայտությունը,և հաստատել,որ այդ շարժումը գտնվում է պետական հովանավորչության տակ,կներենք իսկ որտեղից ձեզ այդքան ինֆորմացիան,կամ ազգայնամոլություն ասլեով ինչ ինկատի ունեք:Լավ առայժմ չքննարկեք այս հարցը միգուցե մեր <<գիտակները>>դրա պատասխանը ընթացքում մեզ տան:
Մեզ ծանոթ տխրահռչակ կարեն հակոբյանը հանդգնում է արտահայտվել նման ձևով՝<<մենք ֆաշիստական հասարակություն ենք դարձել,և սա մեկ օրում չի ձևովորվել>>:ՃԻշտ եք մեկ օրում չի ձևավորվել :Հայրնեսիությունը մեզ արդեն ձևավորված հասել է դարերից,իսկ ինչ վերաբերվում է նրան,թե մենք ֆաշիստական հասարակություն ենք դարձել,ապա կպատասխանեմ ձեզ հետևյալ կերպ՝<<ՈՎ ԵՍ ԴՈՒ ,ՈՐ ՔԵԶ ԻՐԱՎՈՒՆՔ ԵՍ ՎԵՐԱՊՀՈՒՄ  ՄԵՂԱԴՐԵԼ ՄԻ ԱՄԲՈՂՋ ԺՈՂՈՎՐԴԻ ՖԱՇԻԶՄԻ ՄԵՋ,ՈՎԱ ՔԵԶ ԱՅԴ ԻՐԱՎՈՒՆՔԸ ՏՎԵԼ>>:
Փաստորեն ըստ մեր տխրահռչակ  խաղաղասեր <<գիտակի>>,Ալիեվը ճիշտ արտահայտություններ էր անում,հայերին մեղադարելով ֆաշիզմի մեջ,փաստորեն դուք դա ուզւոմ եք հաստատել,չունենով ոչ մի հիմք ոչ էլ իրավունք:Դուք մեղադրում եք իշխնությանը ֆաշիզմի մեջ,հիմա ես ձեզ հարցնում եմ ,կարող եք հիմանավորել,թե միայն մեղադրանք հնչեցնելը հեշտ է:Մի ուրիշ հարց տամ դուք ասում եք ,որ ֆաշիզմը մի քանի տարի առաջ է ձևավորվել,հարց եմ տալիս ուր էիք այդ ժամանակ:
Եվ ամենակաևոր աբսուրդը ,որ այս տխրահռչակ ինտիլիգենտը  մեր մտածխողույուննե է անվանում ֆաշիստական:Փաստորեն ես իմ հարցադրումս ճիշտ էի ձևակերպել<<ՈՎ ԵՆ ՍՐԱՆՔ և ՈՒՄ ՀԱՄԱՐ ԵՆ ԱՇԽԱՏՈՒՄ>>:Նորից եմ տալսի նույն հարցը ձեզ ովա իրավուքն տվել խոսել մի ամբողջ ժողվորդի անունից,դուք ձեզ համարում եք ժողովրդավար անձնավորություն, սակայն միառժամանակ չեք հարգում ձեր ժողովրդի կարծիքը:Այդ դեպքում ուր մնաց ձեր ժողովրդավարությունը:Երևի ձեզ ամեն ինչ կարելի է,և դուք ազատ խոսքի իրավունք ասվածը հասկանում եք,չափերի անցում:

Եվ այսքնից  հետո մեր տգետ հերոսը չգիտես ինչու ֆաշիզմը կապում է կնոջ կուսության հետ:Կներեք սա ուղակի աբսւորդ է,մեր տխրահռչակ տգետ ինտելիգենտը սրանով միայն ապացուցում է իր տգիտությունը,կամ փորձում է ժողավրդի<<ՎԶԻՆ >>փաթաթել այն ինչ ինքն է կարծում որ ճիշտ է:Նորից նույն հարցն եմ տալիս ձեզ՝ տգետ ինտիլիգենտ,բա ուր մնաց դիմացինի խոսքի իրավունքը հարգելը,կարծեմ դուք չէիք խոսում ժողովրդվարությունից:Եթե  չգիտեք կարմիր խնձորի բուն էությունը կարող եմ բացատրել՝դա կապված է <<ՏԵԼԵԳՈՆԻԱՅԻ>>երևույթի հետ,այսինքան եթե կինը իր կյանքի ընթացքում ունենում է մեկից ավել զուգընկեր, ապա նրա ապագա երեխան կրում է այդ բոլոր տղամարդկանց գեները,հատկապես առաջին տղամարդու,իսկ ինձ թվումա ,որ ցանկցած իրեն հարգող տղամարդ երբեք չի ուզենա ուրիշի երեխային պահի,իսկ ավելի մանրակրկիտ իմանալու համար կարող եք <<ՏԵԼԵԳՈՆԻԱՅՆ>>վերբերվող ցանկացած հոդված կարդալ:Այսքնից հետո չգիտես որտեղից մեր տգետ ինտիլիգենտի մտքի թռիչքը այնքան  է բարձրանում,որ սկսում է ինչ որ գյուղի մասին պատմել,թե իբր այդ գյուղում գյուղապետի տունը մաքրելը այնքան պատիվ է,որ շատ ընտանիքներ իրանց աղջիկներին ուղարկում են այդ գյուղապեի տունը մաքրելու:Կներեք ես ամբողջ կյանքս ապրել եմ Հայաստոնում,ու առաջին անգամ եմ լսում նման աբսուրդ,երևի դա ձեր գյուղն է եղել,չգիտեմ:,ենթադրություններ չանեմ:Կներեք մեր տխրահռչակ տգետ ինտիլիգենտ,բայց երբ ես մեկի հետ բավիճում եմ սովորաբար փաստերով եմ բանավիճում,իսկ ուր են ձեր փաստերը,թե  դուք օդի մեջ սիրում եք միայն խոսել,միգուցե լավ կլիներ ասեիք ,թե դա որ գյուղն է:

Դատելով այս տգետ ինտիլիգենտի ճառից թափվող անհիմն մեղադրանքները,ես միայն մի բան կարող եմ ասել,որ սա ուղակի սեփական  ժողովրդի ինքնասիրության հավին ինքնահատստվելու փորձ է:Ուղակի մեր տխրառչակ ինտիլիգենտին մի խորհուրդ տամ,որ այդպես մեծ-մեծ խոսում եք ,թե իբր մենք ենք անհանդուրժող ,և փորձում ենք թուքրի մեջ թշնամի գտնել,պատասխանում եմ՝ ձեր կարծքիով մենք նախընտրում ենք պատերազամի դաշտը մեր տան փափուկ անկողինը անկողնուց ,և լավ կլինի այս ձեր կործանարար,հայադավ քարոզը գնաք և փորձեք Բաքվում անել,այ երբ նրանք ձեզ կհանդուժեն,այդ ժամանակ նոր կգաք ու մեզ կփորձեք խելք սովորացնել:

Կուզենայի ձեզ Կոնֆուցիոսի հայստնի խոսքերը հիշացնեի<<մարդու մեծամտությունը նրա ամենամեծ տկարություննա>>:Եվ եթե ըստ ձեզ մեզ մոտ անհադուժող են համասեռամոլների նկատմամբ՝ինչպես DIY-ի սեփականտեր տխրահռչակ ծոմակը նշեց Թուրքիայում,ապա եթե այդքան անհնադուժող ենք ինչպես կարողացանք ԲԱՌի սեփականատեր դառնալ,չե որ ձեզ չեն հանդուրժում:Հանդուժել չի նշանակում մնացածի<<ՎԶԻՆ ՓԱԹԱԹԹԵԼ>>ձեր մտածածը,կամ անցնել չափերը:Համասեռամոլ եք գնացեք ձեր տան մեջ արեք ձեր համասեռմոլւթյունը,լիբեռալ  եք գնացեք ձեր շրջապատի մեջ արեք ձեր լիբեռալությունը,ձեզ դրա համար որ ոք չի մեղադրի,իսկ այն՝ ինչ որ հիմա դուք եք անում դա կոչվումա<<ՊՐՈՊԱԳՆԱԴԱ>>,որը արդեն իսկ հակասումա ձեր կողմից նշված ազատ խոսքի իրավունքին:

Եվ ձեր կարծելով ,եթե հայը պահպանումա իր նախնիերից ժառանգված ավանդություները,եթե հայը խոսւոմա հայերանսիություից,ուրեմն կարելի է նրան անվանել ֆաշիստ:Ինձ թվումա առողջ մարդը ձեր խոսքերը լսլեով միայն աբսուրդ այն կհամարի,ոչ մի բան ավել:


Հ.Գ.......................ԵՍ ՀԱՅ ԵՄ ՈՒ ՍԻՐՈՒՄ ԵՄ ԻՄ ԵՐԿԻՐԸ:ԵՍ ՀԱՐԳՈՒՄ ԵՄ ԻՄ ԱԶԳԱՅԻՆ ԳԱՂԱՓԱՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆԸ,ՊԱՀՊԱՆՈՒՄ ԵՄ ԻՄ ՊԱՊԵՐԻ ԿՈՂՄԻՑ ԺԱՌԱՆԳՎԱԾ ՀԱՐՍՏՈՒԹՅՈՒՆԸ,ԵՍ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄ ԵՄ ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԱՎԱՆԴՈՒՅԹՆԵՐԸ,ԵՍ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒՄ ԵՄ ՀԱՅՈՑ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ,ԵՍ ԱՐՑԱԽՑՈՒՆ ԱՆՎԱՆՈՒՄ ԵՄ ՀԱՅ,ԱՅԼ ՈՉ ԹԵ ղարաբաղցի:

ԻՍԿ ԵԹԵ ԻՆՔՆԱՀՍԱՏԱՎԵԼՈՒ ԿԱՐՔԻ ՈՒՆԵՑՈՂ ՈՄՆ ՄԵԿԸ ՄՏԱԾՈՒՄԱ,ՈՐ  ՀԱՅՐՆԱՍԻՈՒԹՅՈՒՆԸ ԴԱ ՖԱՇԻԶՄԱ,ԱՊԱ ՀԱՆԳԻՍՏ ԿԱՐՈՂ Է ՆԺԴԵՀԻՆ ՀԱՄԱՐԵԼ ՖԱՇԻՍՏ

ուղակի կասեմ Նժդեհի հետևյալ տողերը՝<<Հայ հերսին  հերոս չի հասնի,հայ տականքին տականք չի հասնի>>:



No comments:

Post a Comment